سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری

سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





الهی؛ خسته شده ام از سیری ناپذیر بودن، از بدست آوردن چیزهایی که وقتی بدان ها دست می یابم دیگر برایم هیچ لذتی ندارند پس ای کاش یا هیچ زمان به آنهایی که دوستشان دارم نرسم و یا دلی به پهنای دریا داشته باشم که زود از آنها سیر و خسته نشوم....

ای رب؛ هیچ گاه از تو نمی خواهم چیزهایی که راحت بدست می آید چون بارها به تجربه دیده ام که به همان راحتی از دست خواهند رفت پس ای کاش همیشه آن چیزهایی که به من می بخشی آنقدر بزرگ باشد که برای بدان ها رسیدن نیاز به تلاش های زیاد باشد چون در این صورت نه به راحتی آنها را از دست می دهم و نه زود از آنها سیر و خسته می شوم و همچنین دیده های مرا آنقدر بگستران که در آن هر پشه ای نماینده ی عقابی نباشد و من از هیچ چیزی جز آنچه لیاقتم دارد خوشم نیاید ،چون به راستی چه بد است اوج گرفتن در دیدگان آنهایی که معنی پرواز را نمی دانند.

"الهی گل های بهشت در چشم عارفان خار است، جوینده تو را با بهشت چه کار است؟"

خدایا دوست دارم یک بار فقط یک بار چیزی را از تو بخواهم تا آسانی و شیرینی رسیدن به آن را با تو بچشم ، و بیشتر از آن دوست دارم که برای لحظه ای هم که شده آنچه را می خواهم به خاطر رضای تو باشد تا به بی ارزشی این دنیا و فانی بودن آن از اعماق وجود پی ببرم و به شادی با هم(خدا) خندیدن برسم و چه خوب لحظه ایست که فقط تو را بخواهم و دیگر هیچ...

"و من یتوکل علی الله فهو حسبه"

دیگه دوست ندارم برای به دست آوردن هر آنچه که می خواهم به این و آن آویزان باشم ،و یا آن اندازه از خدا دور باشم که فقط در مواقع نیاز بخواهم او را از کوچه پس کوچه های عقبی قلبم فرا خوانم و با ترس و لرز و استرس چیز هایی را از او بخواهم که مطمئن باشم بدان ها نمی رسم بلکه دوست دارم برای رسیدن به هر آنچه که می خواهم آنقدر تلاش کنم که لیاقت آن را داشته باشم و اینقدر یاد خدا در دلم باشد که شوم مصداق آنانکه هر چه خدا گوید انجام دهند و این رابطه ی دوستی متقابل باشد و هر آنچه آنها هم بگویند خدا بگوید یا همین درست است و یا چون تو می گویی درست است.

سعدیا گر چه سخندان و مصالح گویی                       به عمل کار برآید به سخن دانی نیست

ان شاالله زین پس تلاشی مضاعف داشته باشم در راه این شدن (انسان شدن)


وب سایتی متعلق به همه کسانی که دوستشان دارید. هرکس در این وب سایت سهمی دارد

نظرات شما عزیزان:

پيران
ساعت13:44---9 تير 1390
سلام،متنتون خيلي قشنگ بود.فقط خدا كمكمون كنه كه هرچه سريعتر پيدا كنيم راه رسيدن به خودش رو...

ميتونم از اين نوشتتون استفاده كنم؟البته با ذكر نام نويسنده.
پاسخ:صفرپور:سلام ، لطف دارید. متشکرم. بله .


FTMH
ساعت0:24---8 تير 1390
این متن از خودتون بود؟؟؟؟؟

اگر...

اره=افرین.فوق العاده بود!

نه=انتخابتون عالی بود!

انشاالله هممون بتونیم به این (انسان شدن) برسیم.
پاسخ:صفرپور: بله سر هم کردن کلمات به این شکل از خودم بود اما مهم تر از اون به نظر من اینه که ببینیم حرف هایی که می زنیم بهشون باور داریم یا نه !!!!!!!! ان شاالله که داشته باشیم.


رضا
ساعت21:03---7 تير 1390
ابراهیم خوب کسی رو به حسن پیشنهاد دادی ولی آقا حسن جلال رو دریاب

سجادی
ساعت14:55---7 تير 1390
سلام ابوالحسن جان

ماشاالله تو که بهتر از من مینویسی.

نوشته های شهید آوینی رو هم بخون تا قلمت بهتر بشه.

خیلی قشنگ بود.

موفق باشی
پاسخ:صفرپور: متشکرم از پیشنهادت ابراهیم ، حتما به این حرفت عمل می کنم.


دروغ نگو دروغ گو
ساعت11:12---7 تير 1390
تو که همیشه دنبال دخترایی با اون رفیق .... دیگه چرا از این حرفا میزنی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی حالا اگه خدا تو رو آدم خوبی کرده سعی کن اون رفیقتم آدم کنی ........... هر چند بعیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پاسخ:صفرپور: ان شاالله که یاد بگیریم به هم دیگه توهین نکنیم و هر آنچه برای خود نمی پسندیم برای دیگران هم مثل خودمان باشیم.


محمدصادق خ
ساعت14:10---6 تير 1390
سلام بر شما
اومدم دعوتتون کنم به وبلاگم تا در کنار سایر دانشجوها در بحث آزاد شرکت کنید در مباحث سیاسی اجتماعی و مذهبی...
البته فرق ما با شما اینه که از دانشگاههای مختلف هستیم و همکلاسی نیستیم

البته من دانشگاه شاهدی هستم.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:خدا,عرفان, لیاقت, ] [ 9:14 ] [ ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو